Friday, 13 September 2013

AAM - 11 Month 2 weeks

"besau dah anak mama"
 hurm. tu ayat wajib yang akan i
sebut sebut dekat mulut i buat masa ni.
tahap kekerapan,
mungkin 5/6 kali sehari.

macam macam kerenah anak bujang i sekarang ni.
dengan lasak dia
nakal dia
merajuk dia
memberontak dia
mengamuk dia
jerit macam tarzan lagi
main sampai tengah malam
takmo tido
ajak mama jadi tarzan jugak (meroyan tahan ngantok.AHAHa ;p)

tapi tu lah jerit perih mendidik anak ni ye
tabik springgg dekat emak i yang gigih didik
6 orang anak , tanpa suami@abah disisi (belayar)

turn anak no 5,
kalau di tanya. "emak senang tak jaga orang?"
dan jawapannya "kalau tau dah besar nakal, buat susah ati. tanam hidup hidup masa kecik lagi "
huh! gila kentang emak nak tanam aku. sampai ati mak.
but i know. mulut je, dalam hati sayang.
uols penah tak mak korang cakap macam tuh?hihi
i tak ambik hati pun.
bila dah ada anak macam sekarang ni.
baru la sedar kesahihan ayat tu.maksud mendalam.
think about it ya anak anak!


mikail yang separuh seksi. ada pi bukak sluar dia. bukak sendiri hokeyy.
Tarzan mana ni?? T_T
bai.



No comments: