Friday, 20 September 2013

Anugerah Terindah.

Assalammualaikum.
Selamat Petang semua


Hari ni adalah 2,3 entry atau berita sedih | kematian
berkaitan anak kecil i baca.
sayu,
pilu,
Hanya ALLAH s.w.t sahaja yang tau perasaan ibu bapa
anak kecil tu.

rasa tak sanggup nak bayangkan perasaan mereka.
sebab i pon ada anak kecik.
anak tu kan Anugerah yang dipinjamkan dari Tuhan.
so bila bila masa DIA boleh bagi dan ambik semula.
hurmm tak tau la nak habaq macam mana na.

CERITA ERINA

BERITA


ada lagi.tapi i lupa link dia.
bytheway link BERITA tu baru lagi kes tu.
haishh buat i neves dengan TASKA. tapi tu lah..
Moga ALLAH s.w.t lindungi anak anak kami yang ada
di TASKA. Amin ya rabbalalamin. InsyaAllah

Bagi PENJAGA di TASKA,
sila lah jangan ambik mudah apa yang jadi pada
baby. bila tanya, SEMUA OKAY!
hakikatnya..hurmm..
bila kena soal siat.baru nak cerita hal sebenar.
masa tu kami boleh buat apa lagi. Semua dah berlaku..

Pada ibu bapa yang dah pernah alamai situasi sebegini
i respect uols yang mampu bangkit semula.

ALLAH TURUNKAN DUGAAN PADA MEREKA YANG
MAMPU MENANGGUNG DUGAAN TERSEBUT,
SETIAP YANG BERLAKU PASTI ADA HIKMAH.
INSYAALLAH :')

Adda Aziz
#entrycarcamarba

No comments: