Tuesday, 12 January 2016

Demam Diwale


Diwale. Siapa tak layan rugi weyy! Lol
aku neh bukan peminat tegar hindustan. tapi minat lah juga.
eh tak berapa la..haha. tak ada makna! aku suka hindustan!
.
.
honestly yang neh memang layan. tapi aku bukan tahap
yang dok ulang pegi wayang sampai 5/6 kali. heh
sekali je. pastu download. HAHA
.
.
kesahnya emak aku yang asik ulang cakap
best la..itu la..ini laaa..kawan tempat keja cakap best nau nau
katanyaaa..
so aku pun cakap la dengan adik beradik 
yang emak aku nak tengok hindustan (diwale)
semua on, so apa lagi..
ramai2 la dok tengok diwale..hehe
dewasa 11, kanak2 10
haaa..meriahkan?
tu pun kurang sebab anak buah aku 2 org tak ikut, 
kak ngah, abang ngah, abah tak ikut.
kalau tak lagi meriahhh!hehe

,

see.. siapa yang teruja?yusuff jugak! hehe


kesimpulannya, diwale memang mantap!
tak bosan,walhal mata dah mengantok..
yang paling best, emak aku tak sampai 15 minit 
dia dah kroooohh kroohh..hihi
keluar wayang, 
" best mak cite ni?"
"emak tak tengok pon, tidur...."
slamber je..kehkehekeh
.
.
k. bai
janam...janam,....janam.... :P

No comments: