Friday, 13 September 2013

Feeling Sad.



hurm.
bila bendara merah datang. mula la nak buat entry meroyan.
haish elok je tadi.

counting days.
me : untuk pergi kursus induksi, now dah tukar panggil " kurus transformasi minda " kat mersing
my lovely husband : kursus, Jepun.

gila kan?
AAM : tinggal rumah nenek! T_T

why?
coz husband pegi jepun 18/9 - 28/9 , i pegi mersing  21/9 - 26/9
dua dua tak ada. nenek kena jaga amar. kesiannya anak mama.
pengorbanan.

hopefully amar ok la dekat melaka nanti. and atok, nenek pun ok jaga amar.
before nenek ambik amar. i banyak kali pesan dekat emak :
- amar lasak, tak boleh tidur atas katil sebab bila nangis dia redah je pegi mana mana.
- amar susu tengah malam pukul 3/4 pagi
- amar dah pandai sepahkan rumah.
- amar dah boleh makan nasi. tak banyak tapi kerap
- and bla bla bla..
* time tu aku rasa nenek letak ganggang tipon jauh jauh ;p *

pesanan tu bukan sebab i tak percaya dekat emak. tapi risau kalau amar susahkan nenek.hihi
kesian emak kena kejar mikail. dia bukan boleh duduk diam.
nanti nenek buat kuih untuk masjid dia sebok "tolong" skali.

yang pasti. masa kursus nanti mesti rindu dekat amar and husband. confirm!huwaa :'(

Redha la wahai hati.

bai.

No comments: