Pages

Wednesday 9 October 2013

Kan seronok kalau boleh ber-bento.....



Assalammualaikum.
hi guys!

*akan menggunakan "aku" dalam entry ni*

akhir akhir ni aku selalu jugak ushar belog beloggg mommy yang
rajin | ada masa untuk ber-bento untuk family diorang.
seronok bila tengok diorang berjaya buat sesuatu yang
boleh puaskan hati sebagai seorang IBU. sumpah seronok!

tipu la kalau aku cakap aku tak jeles.
kalau diberi peluang tu.
aku hargai. InsyaAllah.
Dengan masa yang terhad sekarang ni
aku rasa aku belum mampu nak ber-BENTO 
untuk amar mikail.
makan jela nakk nasikk kat taska tu! :(

nak kata aku ni pandai benau masak.
opkos lah tak! tapi untuk buat bento ni
InsyaAllah tak ada masalah. cuma perlu lebih daya kreativiti.
aku kan kretip! #ehyeke?? HAHA

Apa pun aku harap satu hari nanti aku mampu buat BENTO
untuk anak | anak anak aku. ehh.mengandong ke?
tak lah!maksud aku akan datang.muahaha! :p

ALLAH s.wt dah aturkan yang terbaik untuk aku dan keluarga aku.
Ameen ;)

Rutin harian aku yang penuh buat aku rasa tak mampu.
mungkin yang simple boleh la.
contoh : untuk breakfast
Bento lunch box tak mampu lagi.
tunggu aku berhenti kerja mungkin.HUHU









comel kan????

1 comment:

mummy_ayu said...

wah..comel2 nya...cute!