Pages

Tuesday 8 October 2013

MIERABELLA by Treenea





mierabellaarticle






FAKTA MENGENAI MIERABELLA :

* Kaya dengan asid amino seperti cysteine, asid glutamic dan glysine yang merupakan bahan asas bagi pembentukan glutathione. Kajian mendapati glutathione adalah ibu segala antioksidan yang bertindak melindungi tubuh badan manusia dari serangan radikal bebas. Glutathione juga dikenal pasti berkemampuan untuk menjadikan liang roma kulit lebih kecil, kulit lebih putih, gebu, cerah dan licin.

* Merupakan makanan tambahan kepada wanita dan lelaki yang mementingkan kesihatan dan kecantikan kulit. Keunikan produk ini bermula dari kandungan kollagen semulajadi yang tinggi dan ringkas. Ia diadun dengan bahan semula jadi bagi meningkatkan serapan yang berkali ganda.  

* Mengandungi protein yang boleh meningkatkan keanjalan dan kekenyalan kulit dengan cara menyediakan asid amino seperti glysine, proline dan lysine yang perlu bagi pembentukan kollagen. Pengambilan kollagen secara berterusan dapat mengurangkan garis kedutan pada kulit dan seterusnya wajah tampak muda.

* Mengandungi vitamin C yang diperlukan bagi membantu mempercepatkan proses mendapatkan kulit idaman anda. Penyelidikan terkini mendapati pengambilan vitamin C dalam dos yang tertentu telah membantu meningkatkan kandungan glutathione dalam badan. Vitamin C juga di perlukan sebagai kofaktor dalam pembentukan kollagen.

* Diperkayakan dengan Phospholipids kelapa yang di percayai dapat membantu meningkatkan proses penyerapan protien dalam tubuh badan. Bahan aktif ini juga bertindak menhalang kehilangan kollagen daripada kulit dan secara tidak langsung melambatkan proses penuaan.

* Kandungan yang terdapat dalam MIERABELLA :
  - Hydrolysed and Concentrate Coconut Milk Protein.
  - Vitamin c
  - Glutathione & Deep Sea Marine Collagen.

* Produk ini akan lebih berkesan jika diambil besama sama dengan segelas jus oren. Selain dari itu senaman juga dapat membantu keberkesanan produk ini.


KEBAIKKAN MIERABELLA :

~ Mengembalikan keanjalan dan membina sel kulit
~ Mengurangkan garis kedutan dan tanda penuaan pada kulit
~ mengurangkan masalah jerawat, jeragat dan parut
~ Mampu bertindak sebagai antioksida dan anti penuaan
~ Menjadikan kulit lebih gebu, cerah, halus dan licin secara sekata
~ Meningkatkan lagi sistem ketahanan bagi menghalang penyakit
~ Membantu menguatkan rambut, tulang, gigi dan sendi
~ Membantu dalam membekalkan tenaga segera 

HARGA : RM75 (sm)
              (CAPSULE | 60 BIJI)

ADDA AZIZ
DEALER TREENEA PUTRAJAYA
0137818933
(SMS | WHATSAPP)





No comments: