Pages

Friday 8 November 2013

AAM demam.

demam?siapa demam?
amar mikail yang demam. mama dia dapat mc jaga orang demam :) bila amar demam aku akan sangattt risau..sebabnya dia akan mula tak mau makan..lembik..minum air pun tak mau..merengek ja. tapi kali ni dia nampak ok walaupun tak larat. nampak dia cuba lawan demam dia tu. bagus amar!!go amar go. hihi
dekat klinik amar cool je. siap ramah mesra dengan doctor..doctor yang check amar pun baik. jarang lah doctor klinik gomen nak bagi MC kalau anak yang sakit..kan??kira aku beruntung la. hihi
lepas pegi klinik kajang aku pegi metro point, kajang. plan nak kluarkan duit..alang alang tu aku bawak amar makan skali dekat Ayam Penyet. Alhamdulillah..berselera amar makan.bukan setakat berselera..siap menjerit jerit..membebel..macam sihat je. lega hati aku.
masa hang out dengan amar tadi rasa happy gila. macam fulltime housewife!! syokkk wooi. bila la impian aku nak tercapai neh..hukhukhuk!
Moga Allah s.w.t permudahkan untuk capai impian aku tu. ameen :)

No comments: