Thursday, 14 November 2013

DINNER.

ala kadar.

tu perkataan atau ayat yang sesuai dengan makan malam aku tadi. masak hentam keromoh. tak tentu arah.

mana taknya aku masak sambil dukung amar mikail.
eeeii geram je kan..apa kan daya..baba dia tak ada..nun jauh dekat melaka..so nak tak nak aku blasah asalkan dapat makan..hihi

mula2 malas je nak masak tapi tangan ni rajin nak bergerak.heh! so proceed!! :)

aku namakan masakan aku malam ni..

MACARONI GORENG CARCA MARBA

aku share resepi style aku!

bahan2
macaroni (rebus hingga masak dan toskan)
ikan bilis
bawang merah
bawang putih
garam
gula
cili padi
lada hitam
secubit rosmary
secubit oregano
ayam goreng beli tepi jalan sebagai hiasan.kekeke :p

tumis macam biasa..masukkan bahan ikut suka..masak style aku tak ada peraturan. aku suka hentam je..janji berasa dan kenyang perut aku.HAHA

tapi masak lauk pauk kampung kena ikut peraturan ya! :)

selamat mencuba!!muahahaha

No comments: