Thursday, 21 November 2013

PUUUIIHH!!!


Pagi pagi dah buat ahkakkk marah tau!
hoiii hoiii hoiii
apehal la kau memandai pakai nama beloggg lama aku yang aku dah delete tuh!
lepas tu ko bubuh la gambau gambau lucahhh..
kau hengattt lawo sangat ke????
GILA!! hah tu la keje orang tak ado koje! puuuiihh

so pada korang yang dulu ada follow belog lama aku (ADDAHUZAIRI.BLOGSPOT.COM ) tu..
sila la jangan marah aku kalau gambo TAK SENONOH kluar dekat dashboard korang ye!
bukan salah aku.grrr
aku tengok ada 5.6 belog lain jugak kena.

Korang tau tak macam mane nak HAPUSKAN benda2 macam ni??

No comments: