Monday, 30 December 2013

Hallooo!! :)

huawaaa..lama tak update belog..gila malas aku sekarang ni.. ape pun tak boleh! hahaha

biaso la..maso xdo tenet cakap la "lama tak update sebab xde internet ye uolss" alasan! puuiihh..padahal boleh je update kat opis.kekeke..bila tenet ade..buat dono je..blogwalking je hari hari..ok la kan..tanda aku melawat belogg korang :)

banyak je aktiviti hujung tahun ni...cuti krismas aritu pegi IKEA..lama jugak tak menempel kat ikea tuh! xde la shopping sangat..beli la sesikit buat tambah ape yang patut.rumah aku tu tengah dalam proses penambahbaikkan dan pembersihan..HAHAHA..kemain kan.......nie tunggu entry lain..

masa dekat IKEA..kitorang tak bergambar ponn!!masa makan MCD dekat The Curve je bergambo..yang lain xhadoo..xtau kenapa..muahaha :p

ok lah..nanti aku update lagi. selamat membaca uols!!

have a nice day :)

No comments: