Pages

Wednesday 4 December 2013

#throwback : i-city (snow world)

hambekk kau..berhabuk belog gua!

opkos lah. lately ni aku tak ada mood nak update apa apa..
kesihatan pun tak menentu.haiyoo :( ni aku gagahkan jugak jari jari aku tekat keypad henpon!

mungkin entry aku ni sama je dengan entry kakak ipar aku (uyah nazura). nama pun 1 keluarga. sama je la kan.muahihihi :p okay lah dari aku diam buat tak tau dengan belog ni baik aku update!!(walaupun kau orang akan baca cerita ulang2, gambar 2 kali tengok)

ni kes bawak FIL aku pegi snow world..nak main salji (tipu2) dengan cucu2..huhu..tapi nampak macam emak mentuo den yang eksited..hehehe. xpo la skali skalo. ehh tak lupa jugak Fa naisah pun ada (makcik)..dia pun eksited :)

masa check in masuk tu aku tak join pun sbb amar mikail tidur so aku lepak luar dulu dengan biras a.k.a kak epah! coz anak dia tak boleh masuk..si ilman tu..kecik lg..takut sejuk sgt..
nak di pendekkan cerita..seronok sakan la main kat dalam snow world tu. boleh masuk keluar banyak kali selagi kau orang tak check out :)

harga
tak silap aku rm30(dewasa)
kalau budak kecik nak free ada ukuran tahap ketinggian dia. aku tak igt sebab bukan aku yang uruskan..hehehe :p

sekian. tu saje. next entry kalau aku larat.

iolsss DEMAM :'(

2 comments:

MuMmyLiL said...

kite dah gi dah..sejok tahap gaban..muehehehhe ;)

ieza ashaari said...

za dh msuk sni.. sejuk ooo..