Pages

Thursday 8 May 2014

Demam batuk selesema + Demam Urat + Balik kampung + hang out + reunion tak jadi pegi

Assalammualaikum..


mehh rapat. aku nak story mory sikit kat hampa. Minggu lepas aku cuti sehari 2/5 sebab nak dapatkan cuti 5 hari ( 1/5 kan hari buruh) so dapat le cuti panjang sikit. Hati dah gembira bangattt..
Sehari sebelum cuti tu aku dah mula rasa sakit badan. seram sejuk. tekak perit tapi buat bodo je. xmo layankan. sebab aku ni kalo layankan sakit memang menjadi la sakit tu. mengada mama amar ni! lagi pon mood balik kampung sudah mari.hehe. xnk bagi spoil.

Esoknye hidung dah start berair. mula la virus henguss datang serang! mula dah tak selesa. 1 badan mula sakit, sampai nak genggam tangan pun rasa tak kuat. sakit2 urat tu nama dia demam urat nak bangun pun rasa nak nangis. lagi lah keadaan mak buyonggg ni kan. terbaringgg jela aku. nasib baik amar xmeragam. malam tu aku suruh husband sapu minyak satu badan kecuali perut perghhh lega sikit. bukan main banyak angin keluo. kurang sikit sengal2 badan.

bila dah kurang sakit dedau tu ada lagi mula la memberontak ati ni.nak merayau keesokkan harinya.HAHA. Husband ajak pegi town. cuci mata katanye, dengan bagi aku excercise bia berpelohh.cehhh! -..-"
aku pon layankan. bawak adik aku skali. lama tak hang out dengan dia. Tapi kannnnn..lepu2 pon kluar tu makeup uols.hahaha. siap try pesen tudung bawal tapi buat style shawl. kemain. kalo tengok gambau pon tak macam orang sakit. lalalala :p

orang sakit, Amar mikail mata bolat, ucu gigi besi :)

ohhh perut bolat pipi pau!bbbrrrr

Pasal reunion class vokey (SMTMT) aku tu actually aku tak sempat nak bekejar ke sane.diorang buat dekat Ikan Bakar Parameswara. memang silap aku la sebab dah janji tapi di capatikan..Ohh sorry kawan kawan ampun! serious iols serbe salah. next time aku join k. sob sob sob!

itu jela entry aku kali ni. kalau korang baca dan rasa merapu tu. lantak la ye. aku ni dok menaip sambil kesat hingus hijau! selesema yang dah seminggu tak baik2. benci


k. bai
Adda Aziz
srooottt srooottt!! sedut hingus


No comments: