Wednesday, 11 June 2014

Preggy : 34 minggu 3 hari ♥

Merupakan hari ke dua aku bekerja selepas cuti selama seminggu. Huwaaa opkos la rasa tak puas nak cuti kannn..masuk opis, kakak2 opis mula la tanya "aik tak bersalin lagi?" "hari tu masuk wad kenapa?" hah,2 soalan wajib untuk aku jawab.huhu..tapi tak apa la,tu tandanya diorng perasan wujud xwujudnye aku kat opis ni kan.kekeke :p
Hurmm, pejam celik dah 34minggu kandungan kedua aku ni..tak sabarrr nak jumpa "adik baby". Alhamdulillah, baby aktif macam biasa..cuma mama je yang tak berapa aktif..sakit pinggang, almaklum la kena jalan kaki dan drive ke opis..seronokkk kalau ade orang boleh hantar pegi keje..sob sob sob :'(


Kak da,
hantu kaki kejang tengah malam.
K.bai
gilo mokk aku kan?

No comments: