Pages

Wednesday 18 November 2015

AAM : Jalan-jalan di angkasa!


cerita ahad haritu.
Amar Mikail dan angkasa!
.
.
ahad lepas kitorang adik beradik plan nak pegi planatarium melaka.
asalnya kak uda yang nak pergi bawak anak2 dia..kitorang follow je plan dia tu..


eksited la masing-masing..termasuk aku dan anak2..husben aku?opkos la biasa2 je..ahahaha
yela anak kecik lagi..tapi aku suka..suka bawak anak2 explore benda2 macam ni..
.
.
dan lagi best bila planetarium melaka buat sales untuk budak2 sekolah..tiket RM5 weyyy! tu pun untuk 6 tahun keatas..sempena program innovasi melaka..so okay dan berbaloi la kan bawa anak2..nak lagi bestttt.......ada SHEIKH MUZAFFAR!! ( betul ke eja -.-" ) angkasawan negara tu..lagi la anak2 buah aku suka,,exsited bertambah2..
.
.
planning asal naik kereta memasing..tapi Amar Mikail dah semangat beno dia pergi awal dengan yang lain2..mama baba and ariq tinggal..hohoo..
.
.
neh aku share gambar diorang kat program tu..



krooh..krooh..krohh..wayang 3D..



 gaya ultraman zero.........


ultraman tiga.............

 ultraman seven.......................

ultraman tak jadi...............HOHO


antara gambar yang ada...kalau korang perati tak adooo pun gambar aku anak beranak kan?
memang tak adoo la..sebab aku, husband & ariq yusuff tak jadi pegi..sebab ada hal lain..muahaha :p
apa2 pun happy tengok amar mikail join yang lain2..next time mama baba bawa amar and adik pegi tempat lain okay..bercuti ke....dah lama kita tak jalan2 kan..kesian anak2 mama..lepak kedai je...ihihi..
.
.
i love u sayang! 

No comments: