Pages

Thursday 24 December 2015

Happy Born Day to me :)


Bismillah,

Alhamdulillah. Syukur kehadrat Ilahi masih di beri ruang untuk bernafas dan bernyawa di muka bumi Allah swt.
Semalam (23.12.2015) ulang tahun kelahiran aku yang ke 27. Aduhaii dah makin berumur.
Fasa umur yang agak matang, dan lingkungan umur yang perlukan perubahan.
Aku mulakan sedikit demi sedikit. Dengan Izin Allah :) Doakan yang terbaik untuk aku.
.
.
 okay lah tak mahu terlalu serius.
.
.
.
Semalam jugak #LoonaTeam (kak nanad & Ima) kasi surprise daaaa! hahaha.
serius tak pernah, selain husband aku yang surprisekan aku dengan hadiah. hihi
kesian ke idok??haha. tak penting pun kan. asalkan ingat dan ucapkan, Alhamdulillah. 
tak mengharap berlebihan.
.
.
depa buat surprise siap dengan belon dan kek. huishh teruja dan terharu. lepas solat..siap pakai tudung..taraaaa..hambek kauu! depa nyanyi pum pang pum pangg..hehe..
terima kasih uols! Allah sahaja dapat membalas.
.
.
.
nahh layan gambo sikit :)







nota hati : 

sedih bila BFF tak wish. mungkin terlupa atau sibuk ( positive )


No comments: