Thursday, 14 April 2016

Panas berdekang!



cuaca sekarang ni...uishhh serius sangat menguji..
kadang tak moody pun boleh jadi moody sebab cuaca..hmmm

tu baru panas dunia, belum panas Akhirat kelak..
ye tak?

tabah dan bersabar jela..hihi
apa2 pun kena jaga kesihatan..elakkan badan korang dari kena strok haba..

hari ni dok ganti puasa rasa macam budak kecik puasa...hahaha
pukul 3 petang dah meleper! pening kepala lah...dengan cuaca panas..haus dia lain macam..
kalau tak kuat iman, memang setengah hari dah out! hew hew hew


panas berdekang = panas gilaaaaa!

2 comments:

Mila Hilas said...

kalo mlm lagi lah..kalo xde angin, dh pakai kipas pon masih berpeluh2, terutama anak kecik..smpi kalo nk tido mesti merengek2, pusing kiri kanan smpi kita pn dh xtahu nak buat apa..nak pasang econ x mampu plak hehe

Adda Aziz said...

sama lah..saya ni sampai guna 2 kipas tau tu pun bahang lagi...econ mmg tak mampu lah..hehee..hadap jela sis..huhu