Pages

Friday 27 May 2016

conteng muka.








Assalammualaikum, hi

alkisahnya petang semalam, bosan melanda jiwa. *heh!*
sepupu aku datang rumah dok hantar vakum..then aku ada nak guna barang make up dia untuk projek aku hujung minggu neh. he he he 

tetiba tangan menggatal nak apply makeup kat muka..zasssttt! aku pun mulakan operasi "menconteng" muka aku dengan tunjuk ajar cikgu YOUTUBE! ha ha ha
serius aku tak pandai make up tapi aku sukaaaaa sangat make up! hmm macam mana tu?
aku ni kalau ada orang offer nak make up muka memang laju je aku setuju! he he he 
ada ke ? muahehe *tolong lah offer!*

okay okay..maka terhasil lah contengan huduh aku ni. kononnya nak buat smokey eyes tapi  tak jadi sangat. dah cikgu pun Youtube so memang hentam jela. paham tak paham buat je, asalkan ado!
yang penting shading untuk effect muka lebih lonjong tu jadi! yeahh 
thank you cikgu YOUTUBE! lebiu muahh *kelipkelip mata* walaupun guna makeup murah je uols! tak kesah lah kan yang penting jadikkk *lalalala*

takat sini jela aku bebel. k bai

jangan kecam hakak ye! 
gambaq seketol je. cukup lah nak bagi banyak2 kang takut sendiri muntah. heh!


xoxo
addaaziz

No comments: