Pages

Wednesday 25 May 2016

Felt Craft. ehh rindu pulak..




dulu kan..aku rajin gila buat felt craft ni..siap buat jual tau..sambutan pun okay..tapi tak bertahan lama..hihi *apeputakboleh*

bula belek2 balik trasa nak buat semula. tapi lebih teratur dan kemas lah..contoh macam buat soft toys pakai kain felt ke..hmmm okay ke?
aku ni dalam kebuntuan nak menjana pendapatan. kalau boleh nak yang stabil. banyak idea mendatang tapi tak tahu sampai mana, belum sedia nak ambil risiko lagi skali..he he he
pengalaman mematangkan *srooottt*




contoh soft toys dari felt macam ni................

DIY felt garden veggies (click through for instructions)

Adorable felt garden box- love this!


felt toolbox project
yang neh aku ada buat dua ketul untuk amar ariq, gergaji & tukul besi..hehehe..next entry aku share 

felt food playset

ni semua hasil google..bila tunjuk pic ni semua dekat amar ariq nampak happy..hi hi hi
In Shaa Allah ada modal sikit aku teruskan la dengan Impian aku neh..he he he

korang rasa okay ke?ramai tak berminat??

Modal ohh Modal *tenung dinding*

xoxo
adda aziz

No comments: