Thursday, 3 November 2016

Semua NAIK !

Lately banyak sangat isu barang naik..naik lemas aku..ahahaha !

Hmm tak tau nak kata apa. Yelah aku ni kan meniaga makanan, bila barang naik tinggi la kos tu kan. Tapi dalam masa sama tak mau bagi harga makanan (dah masak) tu mahal. Nak taknak kena la dapat untung sikit pun tak apa dari orang cakap mahal.

Heyy sabau jela..negara masih aman damai makmur sejahtera !  Ahahaha.. Apa nak kata..kalau pak menteri paham tak apa jugak !  Kami ni bisnes kecik-kecik je..warung depan rumah je, memang tak bayar sewa, tapi bayar lesen ! Cis cis cis !! (ayattahangeram) bahahahha..

K bai
Xoxo
Addaaziz

No comments: