Friday, 4 October 2013

TREENEA


Pernah dengar pasal TREENEA??

hah mehh iolss nak habaq kat semua!hehe
actually treenea  merupakan nama syarikat yang
keluarkan produk2 berikut :

1. VCOA (virgin coconut oil & antioxidant)
2. MIERABELLA 
3. LUMIERE FACE SAVON

tiga tiga ni produk ni boleh dikatakan ada kelebihan sendiri.
yang paling penting berkesan!!

HOT ITEM : opkoss la VCOA..sangatt best!! i dah amalkan lama giloss :)
kebaikkan yang i dapat selepas amalkan VCOA ni,

- jerawat berkurangan dan sekarang TAK ADA dahh
- berat badan kurang ataupun mentenn!(xpenah naik lagi)
- badan rasa ringan je bila waktu kerja
- jarang mengantuk masa dekat opis kecuali dengar ceramah.HAHA
- sangat cergas. setakat merayap 1 opis antar surat..xde hal la!
- sistem penghadaman sangat ok. kalau dulu nak membuang adalah MASALAH bagi i :(
- kulit tak kering (aircond buat kulit kering dan lesu)

bestt kan?
 APA ITU MINYAK KELAPA DARA @ VCO ??




Minyak Kelapa Dara bukan ubat tetapi makanan. Ia tidak mempunyai apa-apa kesan sampingan. Tetapi individu yang berbeza dan ada yang mungkin akan mengalami tindak balas yang berbeza. Ini adalah kerana komponen asid laurik minyak kelapa yang anti-bakteria, anti-virus, dan kerja-kerja anti-protozoa untuk menghapuskan bakteria buruk dari sistem anda.

Untuk mengelakkan ini, adalah disyorkan ambil bersama 3-4 sudu besar. Bahagikan setiap dos yang lebih kecil sepanjang hari. Anda juga boleh memilih untuk mengurangkan pengambilan VCO anda. Sesetengah orang mungkin alah kepadanya, walaupun ianya jarang berlaku.

Minyak kelapa dara adalah agak mahal kerana pengeluarannya adalah rumit dan sangat lengkap. Ia perlukan ketelitian untuk memastikan kualiti yang terbaik. Hanya kelapa sihat yang digunakan. Selepas penuaian, kelapa diproses secepat mungkin untuk mengelakkan kerosakan. Oleh kerana VCO dibuat dengan kelapa segar, ia tidak memerlukan penapisan lanjut. Sifat antioksidan semula jadi membuat minyak sangat stabil.

Persepsi bahawa 'minyak kelapa tidak baik untuk kesihatan' telah terbukti salah oleh pelbagai kajian saintifik yang dilakukan oleh ahli sains dan pakar-pakar.Penemuan terkini menunjukkan bahawa minyak kelapa mengandungi asid laurik yang tinggi (juga hadir dalam susu ibu manusia) yang sangat bermanfaat dalam serangan virus, bakteria, dan lain-lain patogen. Bahan antimikrob boleh digunakan untuk melawan pelbagai penyakit yang termasuk malah HIV membawa maut yang menyebabkan Aids.





kalau berminat boleh whatsapps / SMS 
0137818933
Adda Aziz

2 comments:

Farah Firdaus said...

thanx for the info adda :)

nursuhada aziz said...

welcome farah! ;)