Pages

Friday 15 November 2013

Perfect Aire (aroma air purifier)

antara barang yang aku tungguuu!!

Alhamdulillah. sampaiii pun :)
malam ni baru cuba..sampai pun tengah hari tadi. huhu

kat mana aku beli??
opkoss la online! website?? GRUPON :) hihi.
harga RM69 kottt. tak berapa ingat. yang penting lagi banyak beli, lagi murahhh..

kenapa aku letak bende alah ni kat rumah??
*saje nak feeling korean :p*

ehh tak. aku letak sebab aku penah baca yang benda ni bagus untuk udara dalam rumah kita.

sangattt setuju!!
*aku baru on setengah jam air dia dah hitam oii*
betapa teruknya udara dalam rumah aku.ishh ishh ishhh!!!

ok lah aku share kat korang apa yang baiknya AIR PERIFIRE BY PERFECT AIRE :)

5 IN 1 AIR PURIFYING CONCENTRATE SOLUTIONS

1) Antimicrobial
2) Antibacterial
3) Aromatherapy
4) Remove adour
5) Sterilization

PREMIUM WELLNESS RANGE
- CITRONELLA-» Mencegah demam denggi dan menghalau nyamuk termasuk serangga-serangga lain, melegakan sakit otot.
- EUCALYPTUS -» Melegakan selsema,asma dan membantu pernafasan dengan lancar.
- FRESH LEMON -» Menghilangkan bau busuk dan meningkatkan kreativiti dan kesegaran.
- GREEN APPLE-» Menyegar dan menguatkan ingatan.
- MICROBESHIELD-» Membunuh bakteria,kulat dan menghilangkan bau busuk.
- LAVENDER -» Melegakan hati, menghilangkan tekanan, mengurangkan kesakiyan otot dan membantu tidur lena.
- GREEN TEA -» Pewangi tawar yang menyegar dan melegakan hati.
- LOTUS -» Menyegar dan menenangkan hati dengan suasana bunga tertai
- ROSE -» Mengimbangkan hormon dalam badan dan menghasilkan suasana romantik.
- ANTI TOBACCO -» Menghapuskan bau asap rokok atau bauan kuat yang tidak menyelesakan, anti bakteria.
- SANDAL WOOD -» Mengurangkan tekanan darah tinggi dan meringankan tekanan, merasa aman dan harmoni.

*COPY DARI BROUCHER*

so aku suggest la jugak untuk emak emak yang ada anak kecik pastu rumah ada aircond. memang sesuai!! :)

UDARA SEGAR, BADAN PUN SIHAT, HATI PUN BANYAKKK SENANG MAAA!! hehehe :)

No comments: