Pages

Monday 30 December 2013

Happy Belated Birthday Mama Amar!

Alhamdulillah..cukup sudah umur aku 25 tahun..

23 Disember haritu tarikh birthday aku..macam tak caya je..umur 25 tahun aku dah ada anak dan husband :)
Dulu masa sekolah aku penah cakap nak kawen umur 25 atau 26..sebab nak belajar dan kerja dan enjoyy..huhu..tapi Allah s.w.t lebih mengetahui dan aturkan yang terbaik untuk aku..walaupun ada husband dan anak..aku tetap boleh kerja dan enjoy..super duperrr enjoyy lagi tau!! enjoy dengan keletah anak dan husband yang poyo..hehe!!

kami laki bini ni xde la suka buat surprise bagai..nak candle light dinner ke ape..simple simple je..xdela romantik beno kan..huhu..lagipun aku tak kesah kalau laki aku tak bagi hadiah atau dia just "happy birthday mama" dan doa2 yang baik untuk bini dia..aku syukur dah :) boleh senyum smpai malam..huhu

tapi husband aku tak penah letih cuba nak bahagiakan wife dia..
Tq sayanggg!! :')

dalam diam..dapat juga handbag guess!! Alhamdulillah..tapi tak ada gambo..hihi..selain tu bawak pegi dinner kat NANDOS, alamanda :) actually aku yang nak makan kat situ..adik aku pun ada skali..so dia pun ok..husband layankan..hehe..1st time kann..lepas tu dia cakap tekak dia xmo nandos..xsedap katanye..sedap lgi kenny..hihi..xpela..dapat makan skali jadi la kannn :p tapi sos dia sedap....nomm nomm :)

k.bai

2 comments:

dilot said...

Muka matang sgt..

By adda aziz said...

sape yg muka matang?hehehe