Pages

Thursday 13 February 2014

Moga tercapai.

Assalammualaikum..

halloooo! :p
tetiba semangat lain macam kannnn..hihi


saja nak share impian aku yang tak seberapa ni..
apa dia??
aku sekarang ni tengah heboh aka semangat nak beli mesin jahit sendiri..
kat rumah dah ada mini mesin jahit..walaupun jarang guna..hihi..
macam xpuas pulak dengan mesin tu..huhu..nampak tak betapa tamak kat situ..muahaha ^^
tapi aku harap berbaloi la impian aku ni..sebab bila ada mesin jahit ni..ada la beberapa plan
yang nak dilaksanakan..secara jujurnya bukan untuk buat baju yeee..tapi kalau menjadi tu kira advantage la..HAHA Ameen Moga termakbul :)

Bila aku bagitahu hasrat murni aku dekat emak..dia okay..wow! tu pun aku dah rasa bersyukur sangat..
mungkin dia dah fikir positive dan doa yang terbaik untuk anak dia yang "keras kepala" ni..hehe

TERIMA KASIH EMAK :')

Ni la mesin jahit idaman aku..hehe..

Jenama: Brother NV50
Kelebihan : boleh jahit sulam | corak sikit2 | boleh jahit tepi skali..tapi tak secantik mesin jahit tepi yg khas un tu  k jahit tepi tu..hihi..

yang lain korang google la yerk!

k bai nak balik !!

No comments: