Pages

Tuesday 29 April 2014

The Second one

Morning..
halloooo :)


Hari ni agak busy..tapi tak ada la busy sangat pon..HAHA
buat buat busy mungkin..hewhewhew :p

just nak share kalau ade yang baca la HIHI
now I'm PREGNANT AGAIN!!! :D
apa yang aku rasa??opkos la happy! tak kesian dekat amar mikail ke?
OPKOS TIDAK SAMA SEKALI kejam ke lagi kesian bila dia tak ada kawan.
Al maklum la aku ni PJJ..laki jauh........ melaka je pon so kadang2 tu aku jadi kesian dengan Amar..
nasib baik jugak dia duduk taska..so ramai kawan..bila petang kakak ipar aku tolong ambik amar,
so amar sambung main dengan Qausar dan Aliff..takde la dia sunyi..bila balik rumah tetiba tak ada
 kawan..yang ada omak ehh yang letih dan lepu..tapi aku gagahkan jugak untuk luangkan masa
main dengan amar. sekurang2nya satu jam. dan aku harap beno la bila amar ade adik nanti dia akan lebih happy :) sebab dah ada geng!tak kesah la adik dia laki atau perempuan..

Tak sabar nak shopping barang baby dan keperluan berpantang :) excited hokeyyy! kali ni aku nak pantang betul2.nak KURUS!! nak berurut lama sikit. 7 hari mungkin?HAHA yole hakak ni pegi keje banyak berdiri dan berjalan. banyak urat dah bersimpang siuh. terbelit pon ade agaknya.hihi


27 Minggu
Alhamdulillah



Doakan kami sihat dan segalanya berjalan lancar :)


Adda Aziz

No comments: