Pages

Monday 28 April 2014

Kalau dah jodohhh...

ewahhh macam Program Ustaz Kazim pulak kannn..hhihi

Assalamualikum :)
hi blogger!

lama beno hakakk tak update belog..alahai hakak ni memanjang tak ada mood..sign in hari  hari..
tapi dok blogwalking je..kekeke..iols tetap igt uols hokeyyy..walaupun hakak tau uols tak hengat
hakak ponnn!muahehehe :p

hari ni tetiba rasa nak share pasal pernikahan FIZZ FAIRUS & ALMY NADIAH :)
bagi aku, aku respect kat Almy la..sebab hati dia kental dan percaya dengan jodoh Allah s.w.t..
macam macam dugaan tapi dia redha dan redahhhh je..huhu..
padahal laki dia tu siap penah tunang dengan orang lain kot sebelum ni...
kalau aku..mungkin aku dah buat dono and benci lelaki tu..hahahaha

apa2 pun aku doakan diorng bahagia..


almy dan fizz

almy dan fizz

almy dan fizz

No comments: