Saturday, 14 June 2014

Bangun pagi gosok gigi....

♬ bangun pagi gosok gigi ♪
♪ cuci muka...bla bla bla ♬

hahaha..tu la lagu yang aku selalu nyanyi untuk amar mikail..bila nyanyi je dia akan mula nak gosok gigi, kalau masa mandi..gosok betul2 la kan..kalau nyanyi suka2 amar akan buat pakai jari "ala2 gosok gigi", hehehe..comel je anak mama!

Actually sesuai tak kanak2 bawah 2 tahun gosok gigi guna ubat gigi??
penah jugak cuba letak sikit ubat gigi, tapi amar macam kurenggg je..maybe tak suka rasa ubat gigi tu kot..so buat masa ni amar gosok gigi tanpa ubat gigi..hehe..gasakk la nak oi..asalkan nak gosok gigi..

Kak da,
omak eh amar mikail..

No comments: