Wednesday, 2 July 2014

ALHAMDULILLAH, MINGGU TERAKHIR ♥


Syukur..
Syukur Alhamdulillah..


Akhirnya bos luluskan permohonan cuti hakakkk!
gumbira hatiku..hikhikhik
Walaupun tambahan cuti TANPA GAJI..

Tak apa..berkorban demi anak2..
Dan capai niat nak susukan adik baby 2 tahun..In shaa Allah


selain tu nak cuba buka lembaran baru,nak mulakan perkara baru dan matlamat baru..
Impian nak ubah taraf hidup..
Bila nak mulakan sesuatu, hati kena cekal..perkara pertama.. aku ambik cuti 
3 BULAN TANPA GAJI
 bersambung dari cuti pantang..
neves jugak,tapi tak boleh toleh ke belakang,kena maju ke depan!!

Siapa la yang ganti tempat aku ni..bila tanya boss, dia diam je..
mungkin blur..atau mungkin dia dah sedia kembali kepada asal..
yelah dulu dia bukan ada PA atau Pembantu pun..



apa2 pum korang doakn aku maju kehadapan ye!
dan aku doakan sepanjang aku  tak ada dekat opis, semua kerja
boss yang aku tolong buat berjalan lancar..Ameen :)



Adda Aziz
tahan haus dan lapar
Ramadhan tau!

2 comments: