Wednesday, 6 August 2014

RAYA 2014 : pantang vs raya ♡

Dalam pantang ada raya
Dalam raya ada pantang

Hah..acane tu???hehehe
Dugaan woi bila pantang dalam musim raya ni..
Bab makan hakakk no hal..masih boleh kawal..
Pagi raya masih dapat jamah ketupat uols :)
Tu pun kira biasa2 je..tapi yang paling tak boleh tahan..
Ber-jalan rayoooo!
Hoiii..memang menggeletis kaki aku ni nak merayapp..
Merasa la jugak pagi raya pegi rumah atok ,alang, paklong..Nenek2 saudara..kira pegi rumah wajib je..paling penting rumah alang dengan rumah atok..sebab rumah alang tu kira rumah "tua"..

Raya 1st tu memang tak nampak macam aku ni tengah pantang..memang pakai stokin..tapi wat lekkk je..hahaha..sampai makcik aku pun menjerit la tengok aku terpacak kat rumah dia..siap bawak ariq yusuff lagi..heee ♡

Tak nak kalahh jugak siap ber-selfie cap king konggg dengan adik beradik..tahun ni lengkap..semua ada..patutnya aku raya johor..tapi sebabkan pantang..raya melaka dulu..so lengkap la adik beradik aku tahun ni..huhu

Jom layan gambooo!

SELAMAT HARI RAYA
MAAF ZAHIR BATIN
MOHON MAAF KALAU ADA
★ TERKASAR BAHASA DALAM BELOG
☆ AYAT MERAPU MERABAN
★ MENGUTUK ATAU MENGUMPAT SECARA TAK SENGAJA
☆ LETAK GAMBO ATAU CAPTION YANG ENTAH PAPE..BUAT KORANG MELUAT..HIHI

#SALAMKOSONGKOSONG
KAK DAH,
bajet comel dipagi raya!

2 comments:

Fara Dilot said...

tak sakit ke jahitan? hahahahha

nursuhada aziz said...

Jahit luar je..skinny..xsakit pun..jln slow2 je..huhu