Pages

Monday 8 February 2016

AA : Bento yang tak teruja...........


hi gaiss...
ahad lepas aku punya mood rajin datang. Maka ber-Bento hari itu......
bangun pagi, riki apa ada dekat dapur......
ada nasi, zassstttt dalam kepala, nasi goreng.........
lepastu fikir lagi, nak tarik anak2 makan nasi macam mana..........
yes BENTO!

maka terhasil lah BENTO NASI GORENG SIMPLE ini, pakej aku buat 
untuk suami sendiri (ada cerita sedih kat sini T_T )

comel tak bento aku buat?hahaha
serabai hekk..tapi yang penting usaha tuh kan...
aku memang minat bento ni..selalu google..cara buat bento la,
apa2 yang berkait dengan bento...
aku suka seni dalam hasilkan bento ni..hihi
boleh tingkatkan kesabaran seseorang......



bento untuk amar mikail & ariq yusuff
''

bento untuk husband tapiiiii..................




psssttt : yang tang sedih tu, actualy aku buat se-pinggan untuk suami, tapi terlambat,
masa suami aku cakap dia nak gerak (kerja part time) aku tak dengar...........
maka belalu pergi suami aku tanpa aku sedari....aicecehhhh.....
tapi aku yang menyentapppp ( sebenarnya aku yg tak dengo dia cakap nak gerak tuh!lulz)

k bai

No comments: