Monday, 8 February 2016

AA : Gelato oh gelato


 
dah lama aku simpan entry ni..hahaha..
almaklum, pic ni orang lain tolong ambilkan so pic ni kat hp orang tu la kan.....
kesian aku..kah kah kah
(sejah ipong rosak memang gitu la...)
abaikan....
aku nak cerita pasal gelato ni.....
bila pegi mahkota parade (mall) memang akan lalu depan gelato ni,
dan aku tak penahhhhh beli..
diulangi tak penahhh beli.....
terliur tu selalu...hahahahaha
tapi aku tau gelato ni tak berbaloi untuk aku..
aku ni suka dessert opkos la nak makan banyak2!
tapi gelato ni kan agak mahal........
so semestinya aku akan beli kuantiti yang siki......
sebab takut timbang berat jadi mahal...muahahahaha
macam mana aku boleh beli gelato ni?
ni semua adik aku si atin ni yang nakkkkk nau..
kemain pujuk lagi.....
aku layankan....mula2 tuh rasa la pelbagai perisa yang ada,
adik maneh yang jaga tu pun sampai buat muka seposen nak 
layankan kitorng!HA HA HA
dah rasa bagai, adik aku pilih perisa wild berry...........
sedapppp tapi mak aiiii masam gila weyyyy
terecat segala deria rasa aku....
kalau ikot tekak aku memang akan pilih chocolate flavor..
I LOVE CHOCO!
tapi tak apa lah, amar ariq suka gilos! same taste with mak ucu! =.="
nak tau apa lagi Flavor yang ada, korang boleh riki 
website GELATO MALAYSIA (klik link)


k bai :)

No comments: