Friday, 5 February 2016

mee segera! Okay je..................

 

Anak korang penggemar mee segera?
iyaaaa korang boleh "seppp tangan " dengan aku!
Amar mikail memang gemar mee segera...
di ulangi MEE SEGERA!!


eeeiiii....bagi anak makan mee segera je ke?
hello, tak hokey! aku akan elak selagi boleh.hihi
amar mikail tak ada la tahap HARI HARI makan mee segera tu
bila nampak mula la dia akan request buat untuk dia.
kalau tak ada, dia tak minta pun..



so nak elakkan dari mee segera jadi makanan yang TIDAK BAGUS 
untuk perkembangan otak kanak2,
aku elakkan anak aku ambil perencah mee segera tu..ambil mee dia je..

> aku akan masak mee segera dan ubah, lebih kurang rasa macam guna perencah paket yang disediakan tuh..

> masukkan rempah kari, secukup rasa, garam,bawang merah,bawang putih
> masak rebus macam tu, tanpa guna minyak

rasa akan lebih kurang sama!

nak lagi best korang tambah la sayur, atau apa yang anak2 makan..
so jadi la mee segera tu MAKANAN YANG SIHAT..betul kan?
setiap kali amar nak mee segera tu memang aku akan ubah jadikan makanan yang lebih baik untuk dia..moga bermanfaat..tak payah bagi perencah mee segera kat anak2..hihi

makan mee kosongg dengan perencah inovasi mama!ahaha

acah acah mee tarikkkk!

k bai. :)

No comments: