Saturday, 19 March 2016

Mini Pelamin Majlis Pertunangan Wanie





Majlis Pertunangan Wani & Wan


minggu lepas punya cerita jugak. Wanie merupakan sepupu husband aku..
antara sepupu yang rapat..hihi

wanie mintak tolong deko kan mini pelamin untuk dia..
disebabkan aku pun rasa gatal tangan dah lama nau tak 
mengkreatippp kan tangan, setuju dengan permintaan dia..hihi
aku suka....!

mula2 husband aku macam risau je, yelah sepupu kot..
mesti lah makcik makcik dia akan tanya dan tengok hasil kerja kitorang
OPKOS CUAK!
yelaa..kot tak secantik yang diharapkan :P


Alhamdulillah, tuan badan puas hati..Fa Diah pun puas hati..suka lagik!
yela kalau kerja yang kita buat ni betul2 suka..In Shaa Allah dipermudahkan..

sampai sini jela, nak update waktu kenduri tak ada gambar pulak..hehe

okay bai!

No comments: