Pages

Saturday 19 March 2016

BoboiboY the Movie


hello gaiss!
haaa baru nak update kan...
orang lain dah berzaman dah cerita -.-'


demi menunaikan janji dengan anak2, aku berusaha jugak bawak anak2 pegi
tengok wayang cerita BOBOIBOY THE MOVIE.

serius OHSEM okayyy! rasa bangga dengan kartun animasi malaysia!
aku bagi 10 BINTANG TANG TANG 
memang rasa macam tengok animasi dari luar negara..
tahniah team boboiboy!

Amar Mikail tak berkelip dalam panggung, puas hati la tuh 
dapat tengok kartun kegemaran dia..
tapi aku rasa yang movie ni memang kelakar..hehehe
lagi lagi CIKGU PAPA ZOLA.
aku rasa cikgu tu masuk air weyyyy..hahaha

ariq yusuff layan half movie je, pastu dia dah merengek nak tidur..
lepas je dia tidur, aku terus boleh layan movie dengan aman damai..haha

aku bukan pegi sekeluarga je tau, aku pegi dengan family kakak ipar aku skali aka Uyah Nazura..
anak2 dia pun happy je..hihi
kira berbaloi duit tiket la..hehe
kitorang memang dah plan awal2 pun..eh eh lupa nak bagitahu yang 
kitorang layan movie dekat Johor, SKUDAI PRADE.
dari pukul 8.15 mlm - 10.15 mlm kottt..lupa pulak keluar panggung pukul berapa..hihi
old school hokeyy panggung wayang dia..hihi

lepas layan boboiboy kitorang pun pegi cari port makan..pastu balik..hehe



mama pun nak jugak begambar dengan boboiboy.hooho
Ariq yusuff tidur masa ni..


geng tengok movie..hehe..
ada yang dah layu.....
peminat boboiboy opkos la tahan mata!


okay bai, lebiu

No comments: