Pages

Thursday 7 April 2016

DRAMA SUAMI TANPA CINTA



hi gais, good morning



heee..pepagi dah story pasal DRAMA!
hantu drama ke hape kann...kikiki..not lah..biasa2 je..
ikot pada drama yang aku tonton..kalau permulaan best, pelakon pun okay..aku layan lah..
sekarang ni kan dah banyak DRAMA NOVEL..di sebabkan aku ni dah nk cuci tangan dari membeli novel, aku pon layan la drama2 novel yang ada..lulz :P


DRAMA : SUAMI TANPA CINTA


aku tak pernah baca novel ni tau..sebelum drama ni start aku pon google la sinopsis novel ni..
then bila baca feed back novel ni ramai pembaca cakap novel ni kurang menyengat..
hurmm..rasa macam best ke drama ni nanti..hehe

so bila tengok EPISODE 1, ehhh..not bad la wehh..
kelakar kotttt..emak aku pun layan drama ni tau...dia ketawa kemain lagi bila part yang lawak2 tu..
watak AIN SYIFA lakonan Janna Nick ni memang menjadi..ZAIDAN IMAN lakonan Syukri Yahya pun slumber je....tapi gelabah! hahaha..padan la diorang ni..nampak menjadi je lakonan diorang..

ni baru sampai episode 3..korang kalau nak tengok cerita ni secara ONLINE,
boleh layan kat sini :

SUAMI TANPA CINTA WATCH ONLINE




sinopis novel :



okay selamat menonton!




No comments: