Tuesday, 12 April 2016

MENU LUNCH SEMALAM :)


semalam aku share dekat FB menu lunch aku ni..sebab lauk lain sikit semalam tu yang share..kalau tak aku memang jarang share apa aku masak..hehehe..
al maklum lah aku ni bukan juara dekat dapur..masak pun terkial-kial lagi..hehehe

aku nak share semua resepi yang aku masak semalam..tapi aku akan share by entry lah..senang sikit kalau aku sendiri nak cari atau korang nak cari kan..rasanya lahhh..hehe

menu semalam..sedappp wooohh..nak tahu boleh belek entry lepas ni k..





No comments: