Pages

Wednesday 25 May 2016

churrosssss kurosss!

Assalammualaikum, hi

sepatutnya entry ni lama dah aku post. bila mood tak menentu mula lah malas nak menaip! *meluat*
bila mood kembali ceria, apa lagi korek la gambo mana yang rasa best buat entry. scroll punya scroll nampak la gambo churros kuross aku ni. Ha ha ha *hampeh*

RESEPI AKU BLOG MASAM MANIS (SIS AZLITA)

ni pertama kali aku buat churros ni, hmm sedap tapi mungkin aku goreng garing sangat kot churros aku ni..so jagi rangup terlebih!tapi sedappp *tak tipu*

cuma makanan ini adalah tidak digalakkan untuk atok nenek 70tahun ke atas, dikhuatiri gigi palesu akan tercabot keluar..hehehe..kecuali pakai polident! he he he *ampun*

apa2 boleh buat lagi. bila 1st time ni kan tak dapat nak agak. rasa pun tak penah. orang kata kali kedua buat mesti ohsem. so next time aku akan pastikan. hu hu hu

mungkin boleh buat bersama kakak ipau?? kak uyah nazura amacam?



No comments: