Pages

Friday 22 July 2016

Baru nak guna!

Assalammualaikum,
hi blogger!

haish..nak cerita ni. aku ni kan, dah lama tak pakai pencuci muka tau. Serius! aku memang malas tahap gaban. aku rasa macam muka aku dah okay. Ha ha ha

yelah aku ni dulu bekas perempuan muka jerawat batu. so setakat jerawat pasir atau jerawat peod yang takat seketol dua tu rilex ja aku handle (phuuiih) ha ha ha. padahal dok depan cermin " aduhh jerawat pulak...arrgghh" 

bab jerawat batu tu next entry okay.

sambung lagi.
semalam aku ni dok lah teman adik aku pegi buat buku ASB dia. settle semua, kitorang pun pegi lah merayau ke bandar. melaka? mana lagi nak lepak. dataran pahlawan, mahkota prade, jusco..haa tu jela balik balik. apa apa lah kan..

nawaitu nak beli pencuci muka tu memang dah lama ada. umur makan meningkat ni rasa macam makin tak menjaga pulak aku nih. kalau tak dulu kecoh bagai muka tak elok2. tiap bulan cari produk yang sesuai. haish, 

dan lagi 1 aku ni suka make up tapi malas pakai pencuci muka? haa macam mana kulit nak flawless bagai kan..kali ni aku fikir tak nak guna local produk. bukan tak support tau (banyak dah guna tapi kesan tak berpanjangan) so aku rasa baik guna yang lagi mudah dapat. ( ready stock guardian/watson)

PRODUK APA?

BIO ESSENCE

kenapa aku nak cuba yang ini? salah satu sebab dia ade bird nest ( rasanya semua tau kebaikkan sarang burung) dan yang pastinya pengaruh adik aku dan sepupu aku. 

muka aku jenis COMBO SKIN so consultant tu pun share la yang mana sesuai dengan kulit yang macam tu dan mengikut BAJET AKU! ha ha ha

kalau ada rezeki lebih baru beli set dia. sekarang tengah SALE kat guardian. murah dan berbaloi.




miracle water tu aku beli RM7 lebih..ni botol kecik. best guna dia!
buat pakai lepas make up.. lama dah aku aimmm..sebelum ni botol besar je ade..
rm35 (susah masuk beg)



clay mask ni baru nak cuba. kongsi dengan adik aku. macam best je kan..
belum cuba lagi..nanti dah cuba kita share..


pencuci dan toner..harap berhasil la yee..




okay nanti selepas sebulan aku share dia punya hasil. kalau okay boleh la korang cuba jugak kan?


okay bai
xoxo
adda aziz



No comments: