Pages

Friday 22 July 2016

Baju Raya dan berapa bajetnya?

assalammualaikum, hi gaiss!

mood raya lagikkk..hihi..tahun ni aku punya bajet untuk baju raya sangat simple dan minimum sangat!
rasa macam tak percaya pun iyaaa jugak, apa tidaknya..aku ni kalau bab melaram melawa no 1. hew hew hew ~

masa bujang dulu sanggup ikat perut sebab nak beli item yang aku suka!
siapa macam tu? sepp sikit! lulz

biasala dulu bukan ada apa nak bayar dan tanggung kan? banyak habis duit kat benda2 laghaaaaa! ahaks ~



RAYA PERTAMA


Jubah Dress
Handmade by Adda Aziz (kain rm10/m , jakel JB)
tudung heavy chiffon (rm15.00, bazar telok mas)
rantai (rm5.00, poplook warehouse sale)


RAYA KE DUA


Jubah Dress
handmade by Adda Aziz
(kain rm20, jakel melaka)
psttt kain lelong balance tuuuu,,he he he



RAYA KE TIGA




baju repeat. ha ha ha
so xkira la kan?
baju kain sulam bandung..

RAYA KE EMPAT


cotton lycra dress
( rm25.00, poplook warehouse sale )


ada lagi sehelai baju yang aku beli masa POPLOOK WAREHOUSE SALE aritu..kebaya wrap ( rm25.00) tapi tak ada gambar. hihi..pesal entah..

btw. alhamdulillah..aku berjaya jahit baju sendiri dengan jayanya..walaupun siap nangis bagai. ha ha ha. drama sungguh!

laki aii asik bahan je..suka la tuh kan kan kan..........

jahitan aku tak perfect lagi pun..tapi boleh la nak pakai sendiri. jimat pun jimat. jahit baju lelaki je tak reti lagi. maybe lepas ni boleh cuba pulakkan..why not..

perkongsian ni suka2 je. tak ada niat apa pun, kalau rasa kita nak pakai baju mahal, pakai jela kan? murah mahal sama je. yang penting hati tuuuu..hihi

ok. bai
xoxo 
adda aziz.

No comments: