Pages

Tuesday 26 July 2016

Good Morning Sunshine :)





ehh geram tengok ucop!


Good Morning !

Pagi ni mood nak menaip datang dengan jayanyaa! tapi sayangnya gambar tak lengkap nak update :( gambar aku ni bersepah2..kat henpon husband la.. kat henpon adik aku lah..yelah kan..orang tak ada henponnnn :( (serius okay!) 
siapa cakap kita tak boleh hidup tanpa henpon?boleh hidup tau tau..Ha ha ha (iyelah tu)

so dah tak boleh update aku dok terjah blog mereka2 yang adda dalam list aku (yang aku follow). dok komen bagai. terkejut agaknya depa yang pames2 tuh tgk aku komen. mesti depa cakap "eh sape pulak neh, tak penah komen/tengok pon" ha ha ha. lagi dasyat "eh sape ni, tak kenal pun" LOL!

apa-apa jela eh. yang penting mood saya nak komen. (ikut gerak hati) aicecehhh :P

ok. daaaa!

xoxo 
adda aziz

No comments: