Pages

Wednesday 17 August 2016

MakeUp by Chenta Putery

Assalamualaikum,


Chenta Putery (nama FB) ni kawan aku masa sekolah teknik dulu. lama kot tak jumpa..berhubung kat FB je..like2..komen2..hehe.. alkisahnya, aku terbaca status FB dia, dia cari model untuk bantu dia. dia nak tambah ilmu lagi (personal makeup class) dengan sifu dia.

ramai dok komen nak jadi model dia. aku pun saje la offer diri ( serius tak ada niat pun) suka2 je komen. HAHA.. tetiba siti aka chenta putery PM kat fb, ajak aku jadi model dia..haiyakkkk! aku main2 je kottt..puas dia pujuk aku, aku cakap tanya husband dulu..huhu..dah tanya, husband aku okay je. ape lagi, ON jela kan..hihi..yg penting suami izinkan..


dipendekkan cerita isnin tu aku follow jela siti kat kelas tu..kejap je makeup tu..yang penting havoc best and cantek sangat!

serius aku suka makeup neh! ringan, nampak tebal tapi TAK! fresh and uptodate!!



cantek kan??so kalau berminat nak guna khidmat siti boleh follow IG dia :-

@puterikayangan

@puterikayangan

@puterikayangan

atau FB

Chenta Putery

Chenta Putery

Chenta Putery


bukan makeup kawin je tau, dinner, dating dan sebagainya..semua boleh! nak personal class makeup dengan dia pun boleh..makeup untuk diri sendiri.. tak salah nak cantik..yang penting tak over nau nau nau..hihi

ni la tukang makeupnya, siti aka chenta putery :)

bersama "model2" ahaks!

tukang makeup, sifu dan modelnyaaaa! wiwiwiwi



xoxo
Adda Aziz 

No comments: