Saturday, 21 June 2014

Susun atur : Barang adik baby ♥

Assalammualaikum,

Haritu punya cerita..aku kumpul semangat sikit, bagi mood rajin datang..hihi

aku belek2 dan pilih baju2 amar mikail yang masih elok untuk dijadikan baju basahan adik baby..
Yela daripada aku buang, baik bagi adik baby pakai kann..tak ada la membazir..hihi..jimat pon jimat...

Tak ada la banyak sangat tapi ok la..
Macam bedung baby tu memang pakai yang lama, amar mikail punya..
Barut baby pulak aku baru beli dengan kakak opis..dia memang jual.
lampin putih tu pulak, biras aku kak epah yang bagi..Alhamdulillah..hihi
legging, rompers, stokin tu semua si amar punya..yang elok lagi la..xbanyak pun kann..
Sebabnya amar ni badan dia kecik kurus, so memang pakai baju sampai lunyai..huhu

Hah..aku susun ni dalam bekas asing2 bukan dalam bakul sebab lagi mudah nak susun dalam almari bila balik kampung nanti..kalau bakul,leceh bila nak cari..kang berterabur semua..hihi,lagi2 ada "tukang kemas"..

Okay la..tu je aku nk share..hihi

Adda aziz,
Mommy adik baby ♥♥

2 comments:

Si Gigi Besi said...

hahah , tlg klik iklan org kasik naik sikit duit . hahaha

nursuhada aziz said...

Cehhh..tgk la nanti..hahahaha