Pages

Tuesday 23 September 2014

Sepi

Assalammualaikum..

Hurmm lama hakak menyepi yeee..
Almaklum..aku ni busy..kaki tangan mcm kena ade 14 baru cukooopp agaknye..hihi

Ehh ehh..korang sihat?jengah blog aku tak??hahaha..bajet glamor tahap super saiyaaa..krikk krikk :p

ALHAMDULILLAH..
Semua baik2 aje..cuma..amar dan husband je yang baru baik dari ciken pox..amar masih ada ciken pox..proses mengering...mama dia pantau habis..yela..ciken pox tu kann kuman...virus..risau hati aku ni...

Ariq yusuff???haaa ni si kecik yang makin bijak dan lasak..masuk 2 bulan dah pandai balas senyum..mama is happy!! :)
Cuma aku tengah carikk penyelesaian batuk tanpa makan ubat...hari2 kawal..kerap bagi susu..breastfeeding..harap akan makin kurang batuk ariq..saya percaya dgn susu ibu!!hee..

Misi 45kg??
Masih berjalan lancar..detox bagusss..cuma xbsenam yang btol..harapkan mengemas rumah dan jaga anak setiap hari..selain susukan anak..harapppp membantu..mama mau kurussss dan sihat :)

Okay laaa..aku tidur dulu..sat lagi pukul 2, 4, 6, 8 nak bangun susukan ariq yusuff..mata pandaaaa daaaa...z zZZZZzzz

Selamat malam dunia.

Kak dah,
Mama kuat.

No comments: