Pages

Wednesday 8 October 2014

TRAVELOG : CAMERON HIGHLAND

Assalammualaikum

CH PART 1

PENGINAPAN : STRAWBERRY PARK HOTEL

Jenjalan sambil ikot husband berbengkel dekat sini..hihi
Besttt and excited..1st time jejak kaki kat cameron ni..merasa jugakk..Alhamdulillah ;)

Meh aku story sikit pasal hotel ni..
Macam hotel2 yang lain jugak..kemudahan lebih kurang sama je..
Indoor swimming pool..cafe..outdoor playground..dan lain lain lagi la..hihi..design dalaman bilik boleh tahan..bagi aku cantik la..moden..theme bilik hitam putih coklat..

Yang menarik..suasana pemandangan kat sekitar hotel..memang best..hijau dan kabuss..huhu..extra hujan..
Kalau malam cakap berasapp woi..feeling2 obesi la...
Siang hari pun sejukk jugak..sampai ke tulang hitam..xtahan!!
Aku anak beranak siap pkai baju sejuk stokin kaki bagai...huhu

Apa yang best??
Cameron ni actually sesuai sangat utk family...nak suasana yg aman damai..sejuk..fresh..
Then kalau nak dapat makan sayur2 fresh haaa memang banyak..aku rasa semua orang tahu kottt..aku je jakunn..hahaha
Boleh melawat kebun teh..ladang strawberry..bole beli kaktus murah..boleh makan strawberry banyakkk2..dua hari kat sini aku dah telan  strwberry banyakk kot..memang detox habis perot aku ni..hihi
Makan ice cream dengan sos strawberry..sedappp woo!!
Nak beli sayur korang bole singgah pasar malam brinchang..meriah la..ade jual makanan jugak..panas2!!

Okay tu saje utk malam ni..nanti aku update lagi...mata pon dah layu..hujan dan sejukk sesuai benau kalau beradu..hehehe..

Selamat malam dunia.

Kak dah,
Mengantokkk wei!

#throwback
#taksempatupdatekathotelaritu

No comments: