Pages

Friday 25 March 2016

Abang Aman nak makan kepsi!


hi gaisss! 
(ada ke orang baca, entah2 dak oya je baca!haha)

hello mylovely blog ^^,

Rabu malam, hang out dengan keluarga kecil kami..hehe
asalnya aku nak jumpa ex-vendor aku, nak bagi barang dia

deal nak jumpa dekat umbai, tapi disebabkan Abang Aman aka Amar mikail
nak sangat makan ayam kepsi, husband pun deal jumpa ex-vendor
dekat PETRONAS, Semabok. kat situ ada kepsi sekali, so dah senang lah kan.

Alhamdulillah , selesai

lepas bagi barang kami anak beranak masuk kepsi,
ya ampun..amar mikail + ariq yusuff punya lah eksited!
memang dah lama pun tak bawak anak2 pegi makan kepsi..
( kekangan fulus,masa dan sebagainya)

bila duduk je kat table, duaorang ni memang menjerit sakan,
 baba dia tengah order kat kaunter pun
duaorang ni boleh menjerit panggil.HAHA
aku buat bisa je, apa nak kesah dah anak aku aktif belaka.
buat dono jela, lantak depa yang memandang.hahaha

yang paling best ajak bergambo pun eksited jugak.hehe
seronok tengok anak2 macam tu..bertapa diorang hargai masa 
dengan mama baba diorang..

lepas baba datang bawak food semua cool down, ready nak makan.
ariq yusuff memang dengan ragam dia, kalau tak sepah dan comot bukan ariq yusuff!
sdik...ohh adikk...
tengah type ni pun rasa gerammmm je! comel kemain!

lepas makan, kitorang balik..

#Alhamdulillah

hehehe, bukan main lagi depa!

apa entah abang nak cakap masa ni

dengan abang amar aka aman

yeahhhh! dapat jugak gambar 4 orang !!

haaa..liupa nak habaq, kami beli pakai kupon ni..cousin aku bagi, jimat lah sikit kami..LOLZ!


k, bai 

No comments: