Pages

Saturday 26 March 2016

DETOX KALAU NAK SIHAT!

Hi gaiss, hello my lovely blog!

HAPPY SABTUDAYY (*^﹏^*)

Hari ni cuti korang buat apa je? Aku baru ja balik dari kenduri kawen dekat area rumah..hehe..Alhamdulillah,perut pun dah kenyang..mata pun mula laaa mengantuk! Keh keh keh..

Tapi tak nak layankan mata ni..aku nak share dengan korang yang tercari2 supplement untuk detox..
Ni aku share yang aku suka dan berkesan kat aku..

HERBALAX BY SHAKLEE

Aku memang Ada masalah pembuangan atau system penghadaman atau lebih mudah Susan berak! Hahaha..

Iye jangan tak percaya..memang masalah aku dari dulu..tapi Alhamdulillah lepas aku amalkan herbalax ni memang aku punya perut clean je rasanya..TAPI aku tak amalkan setiap hari tau..aku amalkan waktu aku makan lebih dari had atau dah lebih 2 hari tak membuang..

herbalax ni juga boleh dipanggil sebagai julap lembut..sebab dia akan bantu lembutkan najis dan keluar dengan mudah..sakit perut pun ala2 je (bukan macam cirit birit)

Sesuai jugak untuk korang yang rasa nak kempiskan perut dan untuk KORANG YANG AMBIL SUPLEMENT TAMBAHAN. DETOX PENTING TAU KALAU KORANG AMALKAN APA2 SUPPLEMENT , AKAN BANTU LEBIH MUDAH SERAP  DAN DITERIMA BADAN VITAMIN YANG KORANG AMALKAN TU..

Baru lah kesan lebih ohsem! Perut sihat,badan pun sihat..ringan badan tau..tak caya boleh cuba..aku share bukan sebab aku ni ahli shaklee tau, share sebagai pengguna..herbalax memang OHSEM!

No comments: