Pages

Friday 21 February 2014

Cuti....

Selamat pagi..

Pagi Jumaat yang indah..tapi aku yang tak berapa nak Indah..hahahaha..

actually aku nak buat entry ni semalam..tapi sebabkan hati gundah gulana..aku tak jadi nak post..pagi ni cool sikit..

aku pon xtau nak habaq kat sapa..husband jauh nun kat melaka..dah tu ditambah pulak dengan ketiadaan henpon canggih dia..senang cite xde henpon langsungggg!! kesian husband aku tu..xpe la...ade rezeki kita beli baru ye sayangg :')

honestly sejak husband aku keje melaka ni..aku selalu cuti | EL..tapi semua ada sebab yg munasabah..BUKAN SUKA SUKA NAK HABISKAN CUTI..susah lah nak cakap..hurmm boss pun bukan faham..

» kalau anak sakit...sape yg kena cuti?? - opkoss la aku..sebab laki aku jauh..
» kalau aku sakit...sape yg kena cuti?? aku lah jugak kannn..pegi klinik sendiri..kau hado??
» bila xlarat nak drive pegi klinik..patut ke aku mintak tolong laki aku yang ada dekat melaka tu hantar?? mesti la TAK..baik aku duduk rumah rest...

lagipun sebulan bukannya aku cuti smpai 3/4/5 hari..yang penting semua ada sebab..sedihh woii..

ISTIFARGH

K bai

No comments: