Thursday, 12 March 2015

#ProjekLoona again! Alhamdulillah :)


Alhamdulillah, Syukur kehadrat Ilahi sentiasa buka peluang untuk aku dan suami mencari rezeki tambahan untuk anak2..minggu ni ada lagi #projekloona berendoi :)
rasa macam hasil kerja dihargai bila orang mula request buat itu ini..hihi

BUKAN SENANG NAK SENANG

betul tuh! bila kita mula dari bawah, daki sikit2 baru la rasa kepuasan tu.
aku pun belum berjaya lagi..masih berusaha untuk beri yang terbaik. Dugaan dan perselisihan faham memang macam kawan baik! tapi kena kuat, sebab disebalik tu ada Pelangi menunggu. InShaa Allah.
yang penting setiap kali lakukan sesuatu niat kerana Allah s.w.t


okayyy abis ayat picisan! :P

minggu ni Amar mikail dan Ariq Yusuff bergabung tak sihat secara berjemaah!huhu
zening mama..
tapi Alhamdulillah memasng cergas..cuma kena pantau selalu..nasib baik ariq yusuff kakak aku yangg jaga, so tak ada la risau sangat..

okay nak sambung buat kerja..chow chin choww!!


kak dah, 
entah bilo kak kurus!lalala

No comments: